پایگاه شهیدبهزادطهمورثی

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ هست و هر گونه کپی برداری و سواستفاده از تمام جزئیات پیگردقانونی دارد

پایگاه شهیدبهزادطهمورثی

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ هست و هر گونه کپی برداری و سواستفاده از تمام جزئیات پیگردقانونی دارد

پایگاه شهیدبهزادطهمورثی
ایران شــده گــلـشنـ از روے ڱل شهیــد هرکجـــا گذرے ڪنے بود ڪوے شــهـــیــد
ازخــاڪ وطنـ ز هر ڪجا بردارے اید بہ مۺامـ جـــــانـ از او بۅے شہـــــــیـــد

سلام خدمت دوستان گرامے

(ونزعنا ما فی صدورهم من غل إخوناعلی سررمتقابلین)

ما ائینه دلهای پاک انها را از کدورت کنیه حسد و هر خلق ناپسند بکلی و پاکیزه سازیمـ تاهمه با هم بردار و دوستدار هم شوند



شهیدانـ ائینه پاکی هستند جان را به تن خریدن و .......


پیام های کوتاه
  • ۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۴۰
    ......
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۰۰ - نباتِ خدا
    اهان :/
  • ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۸ - مهندس رضا عباسی
    سلام
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۰۰:۱۶

خداوند مشتاق کیست؟

✨﷽✨


✅ خداوند مشتاق کیست؟


✍میرزا جواد آقا ملکی تبریزی:

خداوند به یکی ازصدیقین وحی فرمود که من در میان بندگانم کسانی را دارم که مرا دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم."آنها مشتاق من هستند و من نیز مشتاق آنها مرا همواره یاد می کند، من نیز به یاد آنها هستم. در تمام کارها به من نظر دارند، من هم توجهم به آنهاست.  آن صدیق گفت: معبود من نشانه آنهاکه مورد توجه توهستند چیست؟ 


👈🏻فرمود: آنها کسانی هستند که

درانتظار غروب آفتاب هستند تا شب

فرا برسد و تاریکی همه جا گسترده شود

و آنها در دل شب با من به راز و نیاز بایستند.


👈🏻صورتهاشان را از روی خضوع

روی خاک بگذارند و به مناجات بپردازند.


👈🏻در دل شب به خاطر نعمتهایی که

به آنها داده ام مرا خالصانه سپاس می گویند.


👈🏻تا سحر با ضجه و استغاثه در قیام و

رکوع و سجودند. به خاطر عشقی که به من 

دارند، خودشان را در رنج و سختی می اندازند.


💥اولین چیزی که به آنها می دهم این 

است که از نور خود به دلهاشان می‌تابانم

تا به واسطه آن نسبت به من معرفت یابند. 


📚رساله لقاءالله ص۱۳۳


【 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج 】


➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

⏰  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۰