پایگاه شهیدبهزادطهمورثی

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ هست و هر گونه کپی برداری و سواستفاده از تمام جزئیات پیگردقانونی دارد

پایگاه شهیدبهزادطهمورثی

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ هست و هر گونه کپی برداری و سواستفاده از تمام جزئیات پیگردقانونی دارد

پایگاه شهیدبهزادطهمورثی
ایران شــده گــلـشنـ از روے ڱل شهیــد هرکجـــا گذرے ڪنے بود ڪوے شــهـــیــد
ازخــاڪ وطنـ ز هر ڪجا بردارے اید بہ مۺامـ جـــــانـ از او بۅے شہـــــــیـــد

سلام خدمت دوستان گرامے

(ونزعنا ما فی صدورهم من غل إخوناعلی سررمتقابلین)

ما ائینه دلهای پاک انها را از کدورت کنیه حسد و هر خلق ناپسند بکلی و پاکیزه سازیمـ تاهمه با هم بردار و دوستدار هم شوند



شهیدانـ ائینه پاکی هستند جان را به تن خریدن و .......


پیام های کوتاه
  • ۲۱ اسفند ۹۵ , ۲۳:۴۰
    ......
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۰۰ - نباتِ خدا
    اهان :/
  • ۲۶ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۸ - مهندس رضا عباسی
    سلام
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۲

اگر سپاه نبود.......


✅ اگر سپاه نبود....


🔴اگر سپاه نبود عاملان انتحاری  با جلیقه های انفجاری  ساچمه ای، در میادین شهر و ایستگاه های مترو منفجر میشدند و زن و مرد و پیر و جوان و چادری و ساپورت پوش را سلاخی میکردند و چنان میکردند که در کلوپ همجنس بازان فرانسه کردند!


🔴اگر سپاه نبود،حکم فرمانداران و استانداران شهرهای کربلا و نجف و سامرا تا دمشق، و بیروت باید به امضاء ابوبکر بغدادی میرسید! و ماشین کشتار غرب، با نوامیس مردم چنان میکردند که با نوامیس ایزدی های عراق کردند! 


🔴اگر سپاه نبود، پهباد ها و بمب افکن های آمریکا مثل حشرات موزی بالای آسمان ما وز وز میکردند، خلبان هایشان مثل بازی های کامپیوتری، با کاروان های عروسی، چنان میکردند که با کاروان های عروسی در وزیرستان پاکستان و پادگان ها در قنیطره سوریه کردند!


🔴اگر سپاه نبود،ناو های جنگی آمریکا مثل کشتی های جنگی پرتقال و انگلیس، سواحل جنوبی کشور را گلوله باران میکردند و سربازان متجاوز آمریکایی، با خفت و خواری زانو نمیزدند، و در شهر های ما چنان میکردند، که در شهرهای ویتنام و ژاپن و عراق کردند!


🔴اگر سپاه نبود،صد ها هزار سیلوی موشک بالستیک ساخته نمیشد تا اسرائیل با خیال خوش آن دویست کلاهک اتمی هدف‌گیری شده به سمت تهران را شلیک کند! و چنان کند که در صبرا و شتیلا کرد!!!! 


🔴اگر سپاه نبود،کفتارهای خونخوار داعش در چند صد متری حرم دختر علی مرتضی، چنان میکردند که در غروب عاشورای سال 61 هجری کردند ...


بی جهت نیست که نوک پیکان خائنین به سمت شیر بچه های حیدر کرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه رفته است! آری به فرمایش آن پیر سفر کرده:

اگر سپاه نبود،  کشور هم نبود!





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹